cuz I can't live without U.

Bjuder på väldigt, väldigt gamla bilder :)


Jag, Linn och min bror Mattias :) Man kan undra vad för bus jag tänkte på där (;


Jag och shetlandsponnyn Monstret.


Viktor-bus när han var väldigt liten. 1-2 år? <3


Jag och min ena hund Ester. Båda två var väldigt små där, haha. Kolla mitt hår!!!


Jag och mamma för flera år sen. Glad att jag skaffade tandställning och klippte håret asså, haha. Bjuder på den!


Linis och min bror Mattias och min katt Wilma när hon var kattunge. Söt eller vaad? ;) <3


Jag och Ester för typ bara 1 år sen faktiskt. Saker har ändrats sen dess som ni märker (;


Jag för måånga år sen. Hur gammal kan jag ha varit .. 3? Och galen i dockor :)

Jaa ni. Alla har ju varit små någon gång, haha. Och det är sjukt hur mycket saker ändras och hur fort tiden går.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0