gästblogg.


HEJHEJ ALLA SÖTA MÄNNISKOR! ♥

Emmas syrra Linn här ;o Gör inte så mkt faktiskt, lyssnar på musik & lite sånt ^^ Justin Bieber såklart .. på lördag äre en kulig dag, först så drar jag och Lollo te Ung08, sen efter de så drar jag och Hanne till The voice'10, sen förstår ni, så slaggar jag hos Hannepanne ;P<3

Måste säga att ni som läser Emma & Linis (Linas) blogg; fortsätt så! :D alltid kul att ha läsare ^^.

Jajaja, suger på att gästblogga enligt mig ;P menmen. sån är jag lixom ;o usch, måste gå upp typ kl halv 7 imrn .. -.- några jobbarbyggargubbar gör om vårat kök, och jag vill ju inte gå ner helt osminkad och med håret som ser ut som ett fågelbo? :o

Men ska sluta snacka nu, elr skriva ^^ ha de jättebra, kmr säkert gästblogga senare i framtiden oxå, haha.

Puss :* /Linn (www.typmiig.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0