hiss och diss: skor




Kilklackar - Sjukt snygga att ha både på sommaren och hösten och bekväma att gå i trots hög klack eftersom det är kilklack. Snyggast när de är svarta. Kan man bära lika bra till sommarklänningen som till den svarta festklänningen eller till den snygga höstkappan. Kärlek.


Högklackat - skitsnygga och passar så snyggt till lite snyggare kläder. Svårare att gå i men det får man ju räkna med men det är så värt det tycker jag. Snyggt när det är mycket detaljer på för då behöver man inte ha så mycket andra smycken på sig.






Kängor - Bland det fulaste jag vet. Usch. Vet att det är väldigt trendigt just nu men jag ser inte snyggheten i dessa skor? U S C H ! Ser ju ut som om man är värsta skogshuggaren och ska ut och hugga ner träd i skogen. Nej de går definitivt bort!





Kommentarer
Postat av: m

Kolla hit, sugen på att bli veckans blogg? Och ta del av mina dryga 1500 unika besökare/dag. Klicka in och anmäl dig på en gång i detta inlägget; http://sparklegirl.blogg.se/2010/august/vill-du-bli-veckans-blogg-1.html kram.

2010-08-15 @ 19:28:59
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0