I don't need no other one, all I need is you.

Goooooood kväll våra underbara, bästa, finaste läsare. Vet att jag låter extremt smörig men är på helknäppt humör och har skitkonstig humor, förlåt för att ni drabbas <3 I alla fall så sitter jag här, nyduschad och känner mig så himla fräsch. Insmörjd med body butter och allt sånt som luktar så himla gott. Trots att jag gör det varje gång jag duschar så är känslan lika härlig och oslagbar varenda gång.
Jag och Linis sitter och pratar på msn som två töntar trots att vi liksom pratade med varandra IRL för drygt en timme sen (?). Och ja, jag råkade skriva en grej som i misstolkades som in i och sitter liksom och garvar fortfarande. Så är det när man är trött och har omogen humor liksom ;) Kan bara säga att det har med .. ja badbyxor att göra. Misstolka inte ! ! !

I morgon börjar jag och Linis samma tid och slutar 17.00 (!!!) båda två. Sjukt eller vad? Usch, kommer dö i något dike eller något efter skoldagen i morgon. Kram på er! :')






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0