I remember how we used to talk.




Ibland behövs det en extra stordiss eller en extra storhiss. I det här fallet blir det en riktig stordiss. Jag stordissar moppeåkande G-U-B-B-A-R! Eftersom jag bor vid vägen så hör jag varenda moppe som åker förbi mitt hus och varenda gång hoppas/tror man att det är en snygg kille, hehe. Så ser man till sin STORA besvikelse att det är en gammal gubbe. Alltså vad i hela? Deras moppetid är över för läänge sen. Fattar att de har sina 40, 50 - årskriser men vafan?! Skaffa en snygg bil eller något istället för att lura oss tjejer. Minst 50 % av alla moppeförare här ute är gubbar. Det är ju snygga moppekillar vi vill se, lite ögongodis you know ;) Bort med gubbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0