I scatch your sweet name right into my skin.

Så jävla ironiskt asså. Jag vaknade på morgonen och kände mig verkligen så himla trött att jag höll på dö. Sen så kändes det skitkonstigt. Men jag klädde på mig liksom och började fixa i ordning mig men märkte att det kändes helskumt. Så gick och kollade klockan och såg att den bara var tio över fem ! ! ! Jag hade ställt mitt alarm på mobilen cirka en timma för tidigt. Så jag typ dog i min säng och somnade om.
Idag hade vi alla fall vanligt schema så dagen började med gympa med en väldigt hurtig gympalärare, sen var det yrkesteori, lunch, engelska och matte. Vi slutade 14.25 så det var faktiskt helt okej! I morgon slutar vi 14.50 vilket inte är lika kul men jag överlever I guess ;)

Sen när vi skulle hem så SPÖREGNADE det så både jag och Tove blev helt dyngsura. Skorna bara klafsade när man gick och läckte in. Och mitt hår ska vi inte ens .. ja. Ni ser ju själva på bilden. Usch för spöregn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0