i'm gone.

Sorry för den hittills sämsta uppdateringen men har verkligen inte orkat. Igår började jag gymnasiet och idag fick jag gå upp klockan 6 på morgonen = u s c h. I morgon blir det samma tid dessutom, sånt är inte kul. Och både igår och idag så har jag varit helt slutkörd efter skolan. Ingen mjukstart direkt. Life is hard you know ;)

Anyway,
idag efter skolan så mötte jag upp Linis i centrum eftersom hon klippte sig. Hon köpte hårfärg och sen drog vi till macken (=Mcdonalds) och käkade glass. Och ja, sen drog vi hem. Nu efter det här blogginlägget så måste jag göra en läxa, S U C K. Ingen riktig läxa egentligen men jag är bara såå trött. Nu har ni hört mig gnälla tillräckligt för idag så ska sluta, haha. Lovar att gottgöra er med bättre uppdatering åtminstonde på fredag och i helgen. Längtar redan efter helg, hahaha.






Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 16:46:11
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0