let me introduce ..

             

1. the white one.

Klackhöjd: drygt 6 centimeter
Använts: på skolavslutningen, vid shopping och andra tillfällen.
Passar till: en simpel klänning eller jeansshorts med en snygg tisha till.
Pris/ursprung: runt 200 :- från skopunkten.

Min åsikt: Väldigt bekväma att gå i och passar till det mesta. Dock inte till för söta kläder eftersom
spännena på skorna är ganska grova. Är ganska tåliga.

2. chocolate.

Klackhöjd: 11 centimeter
Använts: på en klassmiddag.
Passar till: somriga klänningar.
Pris/ursprung: pris okänt men de kommer från H&M.

Min åsikt: Riktigt snygga men något svåra att gå i. Man får galet ont i fötterna efter ett tag så de rekommenderas inte till några längre promenader eller vid shopping men som de säger: vill man vara fin får man lida pin :)

3. für immer jetzt.

Klackhöjd: 9,5 centimeter
Använts: lite allmänt och på Tokio Hotel - konserten den 4 mars 2010.
Passar till: En svart fodralklänning, längre linnen, till snygga strumpbyxor mm.
Pris/ursprung: 249 :- från skopunkten.

Min åsikt: En av mina två favoriter med stor anledning till att jag använde dem på Tokio Hotel - konserten vilket var det bästa som någonsin hänt i mitt liv. Skorna är "döpta" efter en av deras låtar, hehe. Ganska lätta att gå i och jävligt snygga. Finns fortfarande på skopunkten, köp ett par ! (:

4. bubbelgum.

Klackhöjd: 13,5 + platå 3,5
Använts: en gång, haha.
Passar till: dessa skor är lite kluriga att matcha men färgen matchar snyggt till svart i alla fall.
Pris/ursprung: 199 :- från Nelly.

Min åsikt: Mina andra favoriter eftersom färgen är så bara så ball och själva modellen på skorna skulle jag kunna dö för. Min senaste nykomling i min än så länge lilla skosamling. Är tyvärr så himla svåra att gå i men övning ger färdighet antar jag. Men ska fortsätta öva på att gå i dessa snyggingar!


Sen har jag ju såklart mina fula sneakers som jag vägrar visa upp för allas bästa, haha. Än är min skosamling liten men den kommer bli mycket större. När jag får mitt studiebidrag till september så ska ett par riktigt snygga höstskor inköpas :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0