of my mind that no one can find.

                                                   

* Resa - är så himla sugen på att resa just nu. Helst till Barcelona eller Italien, det vore något. Var ju trots allt i Egypten för 5 månader sen men längtar faktiskt tillbaka efter de riktiga sandstränderna, det blåa havet, luften och stämningen. Känslan av att absolut inte behöva göra ett skit. Vet att vi inte tänker resa just nu men det vore verkligen ett perfekt avslut på sommaren att resa iväg i en vecka och sen välkomna hösten liksom. Så kan man leva på det genom hösten och vintern tills våren kommer.

* Redigering/Plastikoperation - same shit? Tycker nästan det beror på hur man tänker alltså. Jag menar det är ju så himla många som är emot redigering av bilder, jag själv är också det lite grann. Redigering för mig är då att man ändrat sin kropp och sitt ansikte väldigt extremt på en bild. Men jag är för plastikoperationer för jag tycker det är ens egna val och andra ska skita i vad man opererar. Men egentligen, är inte det samma sak? Både redigering och plastikoperationer är två sätt att egentligen ändra sitt riktiga jag. Hmm ..

*
Pengar - det är rätt sjukt hur våran värld är styrd av pengar, har ni tänkt på det? A L L T kostar faktiskt. Verkligen allt. Men jag älskar pengar. Eller tja, älskar vad man kan köpa dem för. Eftersom jag ääälskar att shoppa och skulle kunna göra det i princip varje dag så skulle jag definitivt vilja bli miljonär, typ vinna på lotto eller något. Om jag hade, vi kan säga 25 miljoner så skulle jag shoppa hela tiden. Hoppas ingen blir upprörd nu, tänk på att jag bara är 16 och bor hemma så därför tänker jag inte på att köpa hus eller liknande. Nej, skor, kläder, bio och konserter skulle jag spendera dem pengarna på. Det vore något för mig :D

*
Kändisar - många drömmer ju om att bli kändis och skriven om i tidningar. Inte jag faktiskt. Visst skulle det vara lyxigt att köpa flashiga bilar och hus och ha massor som beundrar och ser upp till en. Men tänk på alla idioter, alla besatta som alla paparazzis och galningar. Nej, lever hellre ett tryggt och tråkigare svenneliv där folk faktiskt respekterar en!






Kommentarer
Postat av: m a ti l d a

Nu är veckans blogg avgjord, blev det du som vann? :) Kika in och titta på en gång. Tack så jättemycket för att du deltog.. kram kram.

2010-08-11 @ 10:24:45
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: m a ti l da

sv' det kommer mer chanser :):) allt bra med dig?

2010-08-11 @ 10:38:01
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vill du vara med på Top 10 listan över veckans bästa bloggar?



10 bloggar väljs ut varje söndag!



http://twilighteclipse.blogg.se/2010/august/veckans-bloggtopp-10.html

2010-08-11 @ 10:50:37
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0