Svaren :)

Linn frågar: Vilka bloggar läser ni?

Emma svarar: Kenzas, Kissie, Asiat, Nicoles och Linns blog of course :P

Lina svarar: hm… Kenzas, Lindas sminkblogg, Nicoles blogg, Falsksanning och din såklart! :D <3


Vilket är erat bästa minne? :D <33

Emma svarar: Bästa minnet var när jag och Linis gick på Tokio Hotel - konserten. Helt oförglömligt! Var det bästa, vackraste, största jag varit med om i hela mitt liv. Och ja, jag minns ju inte men ett annat bästa "minne" var ju förmodligen när min lilla lillasyster kom till världen. <3

Lina svarar: Tokio Hotel konserten helt klart! <3 finns såklart många fina minnen men detta var det första som ploppade upp. :)

 

Anonym frågar: Favvofärg?

Emma svarar: Svart och rosa, definitivt. Två galet snygga färger.

Lina svarar: Yellooooooow! :)

 

Tina frågar: Idol? :)

Emma svarar: beror på hur man menar med idol. En person som jag nästan avgudar är ju då Tom Kaulitz från Tokio Hotel, som ni kanske har märkt   Annars så ser jag upp till Beyoncé - hon är så himla vacker och verkar vara en sån himla snäll och ödmjuk person.

Lina svarar: Kändis idoler är nog alla medlemmar i Tokio Hotel som tog sig från absoluta botten till absoluta toppen. Det var säkert inte lätt men de lyckades och ja, kolla på dem nu. :) En annan är min äldsta storasyster som bara är en helt underbar person som kommer komma långt i livet genom att bara vara den starka, snälla och underbara Jenny som jag känner. :)

 

Frida frågar: Vad är det bästa ni vet?

Emma svarar: Det bästa jag vet är när man mår så himla bra och allt känns så himla lätt. När livet är lika enkelt att leva som att andas och man känner inga krav på sig. Som Linis skrev, lycka. Lycka att leva och ja som hon skrev, att umgås med de man älskar och bara älska livet

Lina svarar: Att precis innan man ska somna så får man den där känslan att man lever ett underbart liv med underbara människor som älskar en. Lycka helt enkelt. :)

Favorit blogg?

Emma & Lina svarar: svårt att välja en men de vi skrev på de första frågan är väl de som vi följer mest! :)


Anna frågar: vilken är er favoritserie?

Emma svarar: The O.C, desperate housewives och jersey shore.

Lina svarar: Asså the O.C in my heart! <3

 

hur skulle ni klä er i höst om ni själva fick välja en snygg outfit?

Lina svarar: Åh vad kul! äh kanske någon stor mysig stickad tröja (helst svart) med ett snyggt skärp i midjan till ett bar lite tjockare nylonstrumpbyxor. En svart skinnjacka över det och en mysig mössa! :D

Emma svarar: Jag skulle satsa på en svart transparent skjorta med linne under, svarta nylonstrumpbyxor, massa accessoarer i form av stora ringar, armband mm. och riktigt höga monster-kilklackar.

Det var alla frågor då! Bra tycker vi för att vara första frågestunden! :D Puss på er <3







Kommentarer
Postat av: Ingrid

kul svar :)

2010-08-31 @ 15:33:15
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: M I M I

kenzas blogg är bäst :D

2010-08-31 @ 19:37:20
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0