take it or leave it.

Skulle jag beskriva mig så skulle jag säga envis, lättirriterad och småkaxig. Men vet ni? Jag har faktiskt bra sidor. Jag tycker till exempel att jag är väldigt snäll, rolig, pratglad, skrattar ofta och mer. Och jag vet att man inte kan gilla alla, det finns liksom en mening att man inte ska umgås med alla för man fungerar inte ihop med varenda människa. Och om någon inte gillar mig så är det faktiskt den personens problem. För jag gillar inte alla, det är för fan omöjligt.
Men man ska fortfarande respektera andra för vilka dem är. Om man verkligen inte kommer överens med någon/några så är det lika bra att sluta vara med varandra. För ingen tjänar på att umgås med någon man ständigt blir osams med. Det är en sak jag har lärt mig och tänker följa. Jag vet att många inte alls tycker om mig och fine, jag accepterar det. Men jag är jag och jag är så jävla bäst! Det ni ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0