You are the best thing that's ever been mine

asså gud vad jag och Emma har bloggat idag! Crazy asså men har varit hemma och inte gjort något på hela dagen så då var det ju bra att bloggen fanns till hands. ;) Haha det här inlägget är lite onödigt men jaaa jag kan göra en lista på olika bloggar jag läser! :D Here we go..

Kenzas: En jättebra blogg tycker jag! Fattar liksom inte varför folk tycker den är tråkig den är ju hur kul somhelst med alla kläder! Åh älskar kläder...kläder.kläder.kläder! :D Och att Kenza är typ världens gulligaste tjej om man dömer efter hur hon är i bloggen så är ju det ett stort plus.

Lindas sminkblogg: Asså bäst! Bästa hudvårdstipsen, sminktipsen, nagellackstipsen asså you name it och älskar hennes hår!

Beutyfreaks: Ännu en smink/skönhets blogg som jag älskaaaar! :D Vet inte om ni märkt det vid det här laget men jag är ganska utséende fixerad haha eller ja jag älskar smink, skor, kläder, hår och allt som har med skönhet och sånt att göra. :)

Typmiig: Är en blogg som drivs av ingen mindre än Linn! Vet inte om jag sagt det här till dig Linn men jag älskar din blogg haha och läser den jämt! så himla bra hon skriver liksom om Justin Bieber och så är det ju liksom Linns humor så hur kan man inte gilla den? :P

Kommer inte på några fler bloggar men ha en fin kväll alla fina! :D <3



Kommentarer
Postat av: Linn

Haha nej men vad gullig du ääääär! :D<333

2010-08-10 @ 10:32:34
URL: http://typmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0