you're dangerous, I'm lovin' it.

Idag var ju Linis, Annie & jag som sagt på UNG08 - något som jag först inte alls ville gå på men dessa två envisa männsikor övertalade mig (; Vi sov i alla fall över i Linis stuga alla tre från igår tills idag och sen fick vi gå upp jättetidigt, vid åtta för att hinna fixa i ordning oss vilket vi knappt hann ändå, hehe.
I alla fall, back to business. UNG08 var helt okej, roliga människor som höll i grejen och det fanns vissa roliga saker. Men det är ändå inget jag vill göra om nästa år för så roligt var det inte. Men kul att pröva på, finns en heel del intressanta människor i stan, väldigt roliga att se/lyssna på :)


love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0