See, I never thought that I could walk through fire ..

Idag fyller Linn hela 14 år! Eller egentligen så har jag redan vant mig så det är inte en lika stor "chock" längre. Men växer gör hon så att det knakar, hemskt att se. Haha! Nä, men hon är redan längre än mig och har större skostorlek än mig så .. antingen är det hon som växer otroligt mycket eller så är det jag som stannade i växten för länge sen. Tror mer på det andra alternativet faktiskt ;)
I alla fall så snackade Linis och jag för någon dag sen om alla grejer som händer när man är från 10 - typ 30. Bara för att jag inte har något att göra och inget liv för den delen heller så skriver jag upp det (;

10 - man fyller tvåsiffrigt
11
- tråk
12 - man börjar högstadiet
13
- man blir tonåring
14
- man får betyg i skolan
15 - man går ut nian, får sina slutbetyg, får köra moppe och blir straffmyndig
16 - man börjar gymnasiet och man får börja övningsköra
17 - livet står stilla, haha
18 - man blir myndig, får dricka och gå ut på krogen, man får ta körkort mm.
19 - man tar studenten
20
- man blir mer eller mindre vuxen (enligt mig)
21 - man får köpa på systemet

Och mellan 25 - 30 är det vanligt att man börjar bilda familj, typ!

Ni som är äldre, ta inte illa upp men jaa .. efter det händer det inte särskilt mycket förrän man blir pensionär, haha! Livet står ganska stilla ;D



(Eftersom Linn fyller år så lägger jag upp en Justin Bieber - video. Bara för din skull Linn! :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Aww , va gulligt ! :D♥

2010-06-14 @ 18:25:47
URL: http://typmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0