*They try to change me but they realize they can't ..

Hej hopp i galoppen! ;3 (Lät extremt töntigt)
Skäms över att jag inte har bloggat på väldigt länge - säkert på minst fyra dagar tror jag faktiskt. Just nu är jag i alla fall hos Farmor, åkte nämligen hit helt spontant och vi har suttit på hennes balkong i värmen. Jäklar vilken värme alltså! Man blir svettig bara av att sitta på bussen (onödig information, haha)!

Idag har vi fixat lite inför kabarén som vi nior ska hålla i det året och det finns lite att göra kan man ju säga. Men det är ändå väldigt lugna och sköna dagar. Vi började nio idag vilket innebär sovmorgon och så slutade vi klockan två så jag klagar inte det minsta! I morgon är det samma grej och på fredag är vi lediga! :)
På måndagen är det kabarén, tisdag är det klassens dag tror jag och på onsdag är det skolavslutning, bal och S O M M A R L O V! Helt sjukt!

/Emma (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0